کلنگ ساخت مدرسه ۱۲ کلاسه با مشارکت حضرت آیت‌الله فاضل لنکرانی در نورآباد به زمین زده شد

۳۱ مرداد ۱۳۹۸

۱۵:۵۵

۱,۱۳۹

خلاصه خبر :
کلنگ مدرسه ۱۲ کلاسه شهرستان نورآباد که مزیّن به نام ائمه اطهار(علیهم السلام) شده است، با هدف ایجاد عدالت آموزشی در منطقه کم برخوردار شهرستان نورآباد به زمین زده شد.
آخرین رویداد ها

با مشارکت حضرت آیت الله حاج شیخ محمد جواد فاضل لنکرانی(دامت برکاته) کلنگ مدرسه ۱۲ کلاسه شهرستان نورآباد به زمین زده شد.

کلنگ مدرسه ۱۲ کلاسه شهرستان نورآباد که مزیّن به نام ائمه اطهار(علیهم السلام) شده است، با هدف ایجاد عدالت آموزشی در منطقه کم برخوردار شهرستان نورآباد به زمین زده شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان لرستان؛ با حضور حجت الاسلام و المسلمین آقای استاد میرزا مسئول دفتر حضرت آیت الله العظمی فاضل لنکرانی، حجت الاسلام أنوری، حجت الاسلام رئیسی، حجت الاسلام خانی امام جمعه موقت نورآباد، دکتر زینی‌‌وند مدیر کل آموزش و پرورش استان، مهندس حیدری مدیر کل نوسازی مدارس لرستان، مهندس رضوی رئیس مجمع خیرین مدرسه‌‌ساز استان، خرم آبادی معاونت مشارکتهای مردمی نوسازی مدارس لرستان و جمعی از مسئولین استانی، کلنگ مدرسه ۱۲ کلاسه ائمه اطهار (علیهم السلام) نورآباد با هدف ایجاد عدالت آموزشی در مناطق کمتر توسعه یافته به زمین زده شد.

در این مراسم حجت الاسلام آقای استاد میرزا اظهار داشت: از جمله مسائلی که از دید مردم پنهان می‌‌ماند اهتمام و توجه آیات عظام به مسائل و مشکلات مردم و تلاش برای رفع این محرومیتها است.
حضرات آیات عظام علاوه بر توجه به مسائلی همچون ترویج مذهب شیعی و فقه جعفری، با تمام توان به حل مسائل و مشکلات مردم می‌‌پردازند که نمونه آن همین مشارکت در ساخت فضاهای آموزشی در مناطق کم برخوردار و تعمیر و ساخت مدارس سیل زده کشور است.

وی در ادامه سخنان خود فرمود: در خصوص مدرسه سازی، اولین کسی که با اعلام جهاد مدرسه سازی در کشور، این رویکرد را در سطح ملی مطرح کرد حضرت آیت الله العظمی فاضل لنکرانی(قدس سره) بود که هم اکنون نیز کما فی السابق توسط فرزند خلف ایشان حضرت آیت الله العظمی حاج شیخ محمد جواد فاضل لنکرانی(دامت برکاته) ادامه دارد.

شایان ذکر است: این واحد آموزشی در زمینی به مساحت ۴ هزار و ۲۰۰ متر مربع با زیر بنای آموزشی یکهزار و ۸۰۰ متر و با اعتبار پیش بینی شده ۵ میلیارد ۵۰۰ میلیون تومان در مدت زمان ۱۸ ماه ساخته خواهد شد که میزان مشارکت حضرت آیت الله لنکرانی در این پروژه ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان می‌‌باشد.
برچسب ها :

فاضل لنکرانی مدرسه سازی ساخت مدرسه در شهرستان نورآّباد عدالت آموزشی