هر چه شکوه اربعین بیشتر باشدخوف اضطراب و رعب و وحشت آمریکا و اسرائیل و وهابيت را بیشتر خواهد کرد

۱۶ مهر ۱۳۹۸

۱۸:۲۰

۹۷۲

خلاصه خبر :
بیانات حضرت آیت الله فاضل لنکرانی(دامت برکاته) در دیدار فرمانده یگان ویژه نیروی انتظامی
آخرین رویداد ها

بسم الله الرحمن الرحیم

از حضورتان تشکر می‌کنم بحمدالله این افتخار را دارید که در حفظ امنيت و آرامش همه مجالسی که مربوط به حضور مردم، مربوط به دین و انقلاب است، با مردم همراهی می‌کنید و اين توفیق بسیار بزرگی است. این خدمت به مردم است که فضيلت آن بخصوص در روایات فراوان وارد شده است مثل اين که اگر انسان یک لیوان آب دست یک تشنه‌ای بدهد يا خدمتی به کسی کند چقدر اجر دارد، هم اجر دنیوی دارد و هم آثار اخروی.

خصوصاً اینکه در راهپيمايي اربعين فقط بحث خدمت به مردم مطرح نیست، امروز قضیه اربعین نمادی برای اظهار قدرت اسلام و اهل‌بیت شده، امروز قدرت اهل‌بیت در مراسم اربعین تجلی پیدا می‌کند، اين کار رو تلاش شما با چند عنوان مواجه است، خدمت به اسلام، خدمت به اهل‌بیت، خدمت به خود امام حسین علیه السلام  و خدمت به زوار حضرت که هر يک آثار خودش را دارد. این همه روایت که اگر کسی یک بیت شعر برای امام حسین(علیه السلام) بگوید خدا در بهشت خانه‌اي به او می‌دهد حال اگر به زوار امام حسین(علیه السلام) خدمت کند و امنیت و آرامش آنها را در اين مراسم با عظمت تامين کند قطعاً اجر بسيار دارد.

نکته دیگر این است که بايد خدا را شاکر باشیم که جوهره نیروی انتظامی در جمهوری اسلامی با گذشته خیلی فرق کرده و این خود از همه چیز مهم‌تر است، امروز یک کسی که در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی فعاليت مي‌کند در هر قسمتی که باشد، طرف اصلی او خدای تبارک و تعالی و امام زمان (عج) است و این خیلی با گذشته فرق می‌کند.

قبل انقلاب پلیس نه برای مردم کار می‌کرد نه برای خدا، برای حکومت طاغوتی نامشروع پهلوی کار می‌کرد، در حقیقت پلیس در زمان طاغوت حامی حکومت و حکومتی‌ها بود اما امروز پلیس در عین اینکه حامی نظام جمهوری اسلامی است حامی مردم هم هست و خودش را در مقابل خدای تبارک و تعالی مسئول می‌بیند، اینکه الآن شما با این شوق و رغبت و با این انگیزه در قضیه اربعین وارد شدید ریشه در همان اصل مسئولیت برادران عزیز نیروی انتظامی دارد.

من واقعاً تشکر می‌کنم و دعا می‌کنم که خدا توفیقات شما را بیشتر کند، بالأخره همه ما باید برای هم دعا کنیم که این عمرمان درست سپری بشود، عمر ما مرتع برای دنیا و شیطان نباشد، ان شاء الله از لحظه لحظه عمر خود بتوانیم برای خدمت به مردم، خدمت به دین خدا و اهل‌بیت(ع) استفاده کنیم.

و این یک وادی‌ای است که هر چه انسان با اخلاص و انگیزه بیشتر وارد بشود خود ائمه به او و خانواده‌اش عنایت می‌کنند. توجه داشته باشيد این خدمات در نسل‌های آینده شما هم اثر می‌گذارد اینطور نیست که بگوييد توفیقی پیدا کردیم به زوار اربعین امام حسین(علیه السلام) خدمت کنیم. این هم برای خودتان مفید است و هم خانواده و هم آیندگان از نسل شما. ان شاء‌الله این توفیق را قدر بدانید و با اخلاص زیاد فقط برای خدا و در خدمت اهل‌بیت علیهم السلام باشید.

امیدوارم امسال شکوه اربعین چندین برابر سال قبل باشد، اين اربعین یک درخشش خاص و ویژه داشته باشد که کفر و شیاطین را متزلزل و مضطرب کند، هر چه شکوه اربعین بیشتر باشد ترهبون به عدو الله وعدوکم شده و خوف اضطراب و رعب و وحشت آمریکا و اسرائیل و وهابيت را بیشتر خواهد کرد. امیدوارم همه ما مشمول دعای امام زمان و امام حسین(علیهما السلام) باشیم و در این کارها با عنایت و رضایت آنها پیش برویم ان شاء الله.

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته

اهم مطالب:

1ـ امروز قضیه اربعین نمادی برای اظهار قدرت اسلام و اهل‌بیت شده، امروز قدرت اهل‌بیت در مراسم اربعین تجلی پیدا می‌کند.
2ـ بايد خدا را شاکر باشیم که جوهره نیروی انتظامی در جمهوری اسلامی با گذشته خیلی فرق کرده.
3ـ امروز پلیس در عین اینکه حامی نظام جمهوری اسلامی است حامی مردم هم هست و خودش را در مقابل خدای تبارک و تعالی مسئول می‌بیند.
4ـ هر چه شکوه اربعین بیشتر باشد ترهبون به عدو الله وعدوکم شده و خوف اضطراب و رعب و وحشت آمریکا و اسرائیل و وهابيت را بیشتر خواهد کرد.



برچسب ها :