مراسم رونمایی از سامانه «مپفا» مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) با حضور معظم له

۱۴ تیر ۱۳۹۹

۱۸:۵۲

۱,۱۲۱

خلاصه خبر :
سامانه «مپفا» به ‌گونه‌ای طراحی‌شده که امکان پیش‌بینی و برنامه‌ریزی مناسب برای پژوهش‌‌ها را دارد.
آخرین رویداد ها
با حضور ریاست محترم مرکز فقهی ائمه اطهار(علیهم السلام)، مراسم رونمایی از سامانه «مپنا» (مدیریت پروژه‌های پژوهشی مرکز فقهی ائمه اطهار(علیهم السلام)) برگزار شد.

در این مراسم که در تاریخ 14 تیرماه 1399 در ساختمان مرکز فقهی برگزار شد، مدیریت محترم مرکز فقهی و معاون پژوهشی محترم مرکز و جمعی از محققین و فضلا حضور داشتند.

معاون پژوهشی مرکز فقهی ائمه اطهار(علیه‌السلام) در معرفی این سامانه ابراز داشت: سامانه «مپفا» به ‌گونه‌ای طراحی‌شده که امکان پیش‌بینی و برنامه‌ریزی مناسب برای پژوهش‌‌ها را دارد.

حجت‌الاسلام ‌و المسلمین حسینی خواه با بیان اینکه سامانه پژوهش «مپفا» اولین بار در مرکز فقهی ائمه اطهار (علیه‌السلام) راه‌اندازی شد، ادامه داد: با توجه به اینکه عمده فعالیت‌هایی که در معاونت پژوهش مرکز فقهی ائمه اطهار(علیه‌السلام) صورت می‌گیرد، جذب و تدوین طرح‌ها و پروژه‌های پژوهشی است و نکته مهم در این مسئله کارآمدی و به‌روز بودن تحقیقات و پژوهش‌های فقهی است، بدین جهت این سامانه راه‌اندازی شده است.

وی در تبیین هدف از ایجاد این سامانه فرمود: نظارت بر پرونده‌های پژوهشی و قراردادهای منعقده در معاونت پژوهش، این امکان و ضرورت این مسئله را برای ما ایجاد کرد که چنین سامانه‌ای که به صورت برخط و آنلاین امکان گزارش‌گیری و اطلاع‌رسانی از روند فعالیت‌هایی که در یک پروژه پژوهشی در مرکز فقهی ائمه اطهار (علیه‌السلام) اعم از پروژه قرارداد طرح، پروژه نشر، پروژه تقریرات، پروژه ترجمه و سایر فعالیت‌هایی که در معاونت در حال اجراست به صورت آنلاین و برخط گزارش‌گیری و اطلاع‌رسانی داشته باشیم و همچنین اگر مشکلاتی در این امور ممکن است به وجود بیاید با توجه به سیستم آلارم‌دهی که این سامانه از آن برخوردار است می‌توانیم کارها را نظارت کرده و از آن ها اطلاع داشته باشیم.


برچسب ها :

مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) سامانه مپفا مپفا مدیریت پروژه‌های پژوهشی مرکز فقهی ائمه اطهار(علیهم السلام)